Ofis & Kurum Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı, evden eve nakliyat firmalarının verdiği bir hizmettir. Bu sebeple iyi bir ofis taşımacılığı için kaliteli evden eve taşımacılık hizmeti veren bir firma seçilmelidir. Firma ofis taşımacılığını profesyonel taşımacılık ekibi ve eksperlerle birlikte yapmalıdır. Bu sayede hem taşıyıcı hem de taşınan tarafın hakları güvence altına alınmaktadır. Ofis Taşımac

image

ılığında Kullanılan Yöntem

  • Öncelikle taşıma işlemi yapılmadan, nakliyat firması tarafından görevlendirilen bir eksper, eşyaları kayıt altına alır. Ve taşımacılık için kaç çalışanın gerektiği, taşınacak eşya sayısı gibi ayrıntıları firmaya bildirir.
  • Taşıma işleminin hız kazanabilmesi açısından taşınacak olan ofis, oda oda kayıt altına alınarak, taşınır. Böylelikle taşıma sırasında yaşanabilecek karışıklıkların da önüne geçilir.
  • Taşıma sırasında sökme ve montaj işlemlerinin hızlı yapılabilmesi için şarjlı montaj ve demontaj aletleri kullanılır.
  • Eşyaların zarar görmemesi adına tek tek ambalajlanması gerekmektedir. Ambalajlama işlemi profesyonel ekip tarafından özel ambalajlarla yapılır.
  • Ofis içerisinde bulunan bilgisayar, evrak ve diğer korunması, özen gösterilmesi gereken eşyalar, eğitimli personeller tarafından taşınmalıdır. Böylece eşyalar her aşamada güvenilir ellerde olur. Aynı zamanda taşıma işlemi ekstra hız kazanır.
  • Taşınacak eşyaların sigortalanması da taşınan taraf için fazlasıyla dikkat edilmesi gereken bir husustur. Olası zedelenmelerden kaynaklı her türlü sorun firma tarafından garantilenmiş olur.
  • Eşyaların taşınacağı araç da bir o kadar önemlidir. Tüm eşyanın sığabileceği ve rahatlıkla yerleştirilebileceği bir araç kullanılmalıdır.